Almgrenda Steinerbarnehage

Almgrenda Steinerbarnehage er en hyggelig liten barnehage på ca 30 barn og 10 ansatte. På småbarnsavdelingen Nøtteliten er det 9 små og 3 voksne, og på Konglekroken og Stabburet er det henholdsvis 12 og 10 barn over 3 år med 2-3 voksne.

Barnehagen ligger i vegg i vegg med skolen. De har masse frisk luft, en flott utsikt, god kontakt med nabogårdens dyr og fine muligheter for tur og lek i skogen. I en gammel hage med epletrær, roser, bærbusker og bekk har de en flott utelekeplass. Om vinteren har de akebakker og fint skiterreng. De legger vekt på mye utetid og det å oppleve naturen i all slags vær.

Er du interessert i å få vite mer om hva de gjør, hvordan og hvorfor, er du hjertelig velkommen til å ringe, skrive eller besøke barnehagen.

Her er kontaktinformasjonen: